Jak działa mammoc.pl?

Wykorzystujemy nasze superMOCe, aby przygotować i przeprowadzić zbiórkę dla naszych podopiecznych. Ty zgłaszasz potrzebujących, a my koordynujemy całą akcję pomocową. Na zbiórce się jednak nie kończy! Zapewniamy także wsparcie prawne, psychologiczne i rehabilitacyjne na każdym z etapów powrotu do zdrowia.

Jak założyć zbiórkę?

Krok 1

Skontaktuj się z nami, wybierając najdogodniejszą dla Ciebie formę:
• mailowo: biuro@mammoc.pl
• telefonicznie: 538 535 000
• rejestrując się na platformie: mammoc.pl

Krok 2

Prześlij nam niezbędne dokumenty – szczegółowy wykaz otrzymasz od pracownika Fundacji Moc Pomocy.

Krok 3

Reszta należy już do nas! Obliczymy dla Ciebie wartość zbiórki, a także opracujemy opis sytuacji podopiecznego wraz z grafiką na stronę internetową. Po przygotowaniu materiałów zbiórka rusza z pełną MOCĄ!

FAQ
Najczęściej zadawane pytania
DLA PODOPIECZNEGO
Jesteśmy platformą zbiórkową, która – poza organizowaniem akcji charytatywnych – wspiera swoich podopiecznych w całym procesie powracania do zdrowia. Działamy kompleksowo: zapewniamy wsparcie rehabilitacyjne i pomoc w doborze sprzętu ortopedycznego. Udzielamy doradztwa prawnego i zawodowego. Prowadzimy także konsultacje psychologiczne dla podopiecznych i ich najbliższych.
Wystarczy skontaktować się z nami: mailowo, telefonicznie lub rejestrując się na platformie mammoc.pl, i dostarczyć nam niezbędne dokumenty zgłoszeniowe. Na ich podstawie skalkulujemy potrzeby podopiecznego, a także przygotujemy materiały na stronę internetową niezbędne do przeprowadzenia zbiórki.
Założenie zbiórki jest bezpłatne. Fundacja pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 10% od kwoty zgromadzonej w ramach przeprowadzonej zbiórki.
Fundacja Moc Pomocy prowadzi portal zbiórkowy mammoc.pl. Portal jest własnością fundacji i jest zarządzany przez pracowników organizacji.
Środki zgromadzone na rzecz podopiecznego mogą być przeznaczone na powrót do zdrowia, rehabilitację i leczenie, w tym szczególności na:
• opłaty za świadczenia medyczne i rehabilitacyjne;
• zakup lekarstw, środków medycznych i higienicznych;
• zakup sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego;
• transport z i do placówki medycznej/rehabilitacyjnej;
• pomoce naukowe wynikające z toku indywidualnego nauczania;
• zakup produktów spożywczych niezbędnych do poprawy zdrowia;
• prace remontowe i budowlane usprawniające funkcjonowanie podopiecznych;
• zakup sprzętu sportowego;
• zakup pojazdu lub przystosowanie posiadanego samochodu do potrzeb podopiecznych;
• pomoc prawną w przypadku trudnej sytuacji majątkowej.
Do samego zgłoszenia zbiórki, nie jest konieczne bycie podopiecznym fundacji, jednak w momencie założenia zbiórki osoba potrzebująca automatycznie staje się podopiecznym fundacji.
Tak. Na prośbę podopiecznego zbiórkę można edytować w każdym czasie (dodawać zdjęcia, edytować tekst, zmieniać cele zbiórki, czy modyfikować wartość zbiórki).
Niezależnie od tego, jaka kwota zostanie zebrana na rzecz podopiecznego, zgromadzone środki mogą zostać wykorzystane na inne wskazane potrzeby.
Podopieczny może zmienić cel swojej zbiórki. W takim wypadku fundacja jest zobowiązana do poinformowania dotychczasowych i przyszłych darczyńców o zaszłej zmianie.
Środki ze zbiórki gromadzone są na indywidualnym subkoncie podopiecznego. Obdarowany ma dostęp do wszystkich transakcji po zalogowaniu do systemu.
Pieniądze można wypłacić w każdym czasie. Warunkiem dokonania wypłaty nie jest zakończenie zbiórki.Wpłaty na subkoncie podopiecznego są księgowane raz w tygodniu. Do pobrania opłaty manipulacyjnej dochodzi automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty od darczyńcy.
Zbiórka rusza w przeciągu 24 godzin od przesłania pełnej dokumentacji.
Zamknięcie zbiórki następuje po poinformowaniu pracownika fundacji o chęci zakończenia akcji.
Rekomendujemy działania w mediach społecznościowych, kontakt z lokalnymi mediami, a także zaangażowanie w akcje przyjaciół i znajomych. Fundacja utworzyła także program – osiem kroków skutecznego gromadzenie środków podczas zbiórki , który konsekwentnie realizuje z podopiecznymi po uruchomieniu akcji charytatywnej.
DLA DARCZYŃCY
Za pomocą platformy zbiórkowej Mammoc.pl możesz dokonać dobrowolnej wpłaty na rzecz podopiecznych Fundacji Moc Pomocy. Otaczamy opieką osoby po wypadkach komunikacyjnych, a także borykające się z rozmaitymi chorobami. Organizujemy zbiórki pieniężne, aby wesprzeć finansowo naszych podopiecznych.
Wejdź na stronę www.mammoc.pl, wybierz zbiórkę, którą chcesz wesprzeć i kliknij pole "wesprzyj teraz". Następnie wybierz kwotę wsparcia, zostaw swój podpis i wspierający komentarz dla podopiecznego (dobrowolnie).
Nie. Wystarczy tylko przejść przez proces płatności, uzupełniając niezbędne dane.
Tak. Dzięki płatnościom PayPal darowiznę można zrealizować z dowolnego miejsca na ziemi.
Wpłaty księgowane są na bieżąco i pojawiają się na subkoncie podopiecznego zaraz po zatwierdzeniu płatności przez operatora.
Ze względu na ochronę danych osobowych fundacja nie udostępnia darczyńcom informacji o podopiecznych innych niż te przedstawione na stronie internetowej zbiórki. Jednak na życzenie darczyńcy, fundacja poinformuje podopiecznego o chęci nawiązania kontaktu z jego strony. Wówczas, to podopieczny decyduje o ewentualnej możliwości kontaktu z darczyńcą.
Wszystkie zbiórki są weryfikowane kilkuetapowo. Zgromadzone środki są wydatkowane na cele zgodne z przedmiotem zbiórki, a także celami statutowymi fundacji. Fundacja gromadzi wszystkie dokumenty związane ze zbiórką, w tym w szczególności: dane osobowe potrzebującego, historię choroby i leczenia. Przed uruchomieniem akcji charytatywnej, fundacja kontaktuje się z potrzebującym w celu potwierdzenia poprawności danych dotyczących zbiórki.
Zespół finansowy fundacji weryfikuje każdą płatność dokonaną na rzecz podopiecznego pod kątem celów zbiórki, a także celów statutowych fundacji.